Reklamowy spot Lewiatana obejrzy 25 milionów osób

Autor: dlahandlu.pl 6 grudnia 2010 10:14

Kampania potrwa od 1 do 24 grudnia. Sieć wyemituje łącznie ponad 3 tys. telewizyjnych spotów reklamowych.

Czas emisji reklam Lewiatana wyniesie ponad 11 godzin. W czasie kampanii sieć planuje dotrzeć do ponad 25 mln osób w wieku ponad 16 lat. Prawie 65 proc. z nich zobaczy reklamę Lewiatana ponad trzy razy. Łącznie spot reklamowy będzie widziany ponad 220 milionów razy przez grupę osób w wieku od 16 lat. W ścisłej grupie docelowej sieci (kobiety w wieku powyżej 25 lat, o dochodzie powyżej 2000 zł na gospodarstwo domowe) łączna liczba kontaktów z reklamą wyniesie blisko 46 milionów razy.

 

Piętnastosekundowe spoty pojawią się na antenach takich stacji ogólnopolskich, jak: TVP1, TVP2, Polsat, TVN., TVP Info oraz tematycznych: TVN24, TVN Style, Polsat News, Superstacja, C+, Travel Channel, Zone Romantica, Zone Club, kuchnia.tv, WeddingTV, BBC Lifestyle, Movies24, Domo, TVS.

 

Zobacz ceny w sklepach Lewiatan

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane