Rekomedacje szansą na przyciągnięcie nowych klientów do e-sklepów

Autor: Dziennik Internautów 17 stycznia 2011 12:31

E-sklepy coraz częściej stawiają na spersonalizowane rekomendacje, widząc w tym szansę na zwiększenie przychodów - czytamy w Dzienniku Internautów.

Spersonalizowane rekomendacje to coś więcej niż tylko "Klienci, którzy to kupili, kupili także". Zastosowane algorytmy badają historię zakupów, a także naszą aktywność wyszukiwawczą i na tej podstawie otrzymujemy rekomendacje co do potencjalnych kolejnych zakupów. Amazon korzysta z tego rozwiązania w całej rozciągłości. Bada on także czas spędzony na stronach konkretnych produktów, nasze komentarze czy wystawione oceny. W Polsce najczęściej stosowane są metody statystyczne - jakie inne produkty sprzedały się z aktualnie przez nas przeglądanym - czytamy w Dzienniku Internautów.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10674

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane