Rekomendacje blogerów na winach w Intermarche

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 30 lipca 2012 14:37

Rekomendacje pochodzące z serwisu dotrzechdych.pl znalazły się na dodatkowych etykietach na produktach w sieci Intermarche. Marki szukają sposobu na jak najefektywniejsze przekonanie konsumentów do swoich produktów.

Marki rozumiejąć, że konsumenci najbardziej ufają opiniom innych osób, wykorzystują rekomendacje z mediów społecznościowych bezpośrednio na swoich produktach. Niedawno Brazylijski oddział C&A przedstawił swój pomysł na wykorzystanie rekomendacji społecznościowych w sprzedaży - na wieszakach z produktami zamontowano „liczniki lajków", które wskazywały który z modeli ubrania jest polecany przez facebookowiczów.

Podobny pomysł stał u podstaw innowacyjnej aktywności marki win Expert Club obecnej w sieci Intermarche. Marketer nawiązał współpracę z blogerami z dotrzechdych.pl dostarczając im do testów wina spod znaku Expert Club. Wina zostały ocenione i opisane, przygotowano także jednozdaniowy opis, który ma na celu jak najlepiej oddać charakter wina, tak by podczas zakupów konsumenci mogli łatwiej dobrać wino do swojego gustu.

Pełne oceny wraz z opisami pojawią się zarówno na dotrzechdych.pl oraz w aplikacjach mobilnych, które należą do serwisu, a jednozdaniowy opis trafił na koloratki umieszczone na poszczególnych butelkach, pomagając tym samym konsumentom wybrać wino podczas zakupów w sklepie.


To jeden z pierwszych w Polsce przykładów tak innowacyjnego sposobu promocji produktu poprzez dostarczenia konsumentom wiarygodnych i niezależnych rekomendacji z social media bezpośrednio w momencie dokonywania zakupów, ułatwiając im tym samym wybór produktu.

Współpraca objęła oprócz koloratek także wykorzystanie rekomendacji w gazetkach reklamowych, a ze strony serwisu dodatkową promocję marki Expert Club min. poprzez konkursy sponsorowane.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane