PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Rekomercjalizacja Silesia City Center

Autor: www.dlahandlu.pl 13 czerwca 2012 10:42

13 salonów w Silesia City Center przeszło już rekomercjalizację od początku 2012 roku. Wśród nowych najemców znaleźli się m.in. Penny Black, Rage Age, Marc O'Polo i Pepe Jeans. Ostatnio do grona najemców dołączył także salon LC WAIKIKI, tureckiej marki odzieżowej. Sklep pojawił się w miejscu przeniesionego do nowej części salonu SMYK. Na czerwiec z kolei zaplanowano otwarcia Rage Age i salonu Play. W centrum powstaje także pierwszy na Śląsku Starbucks.

Trwa rekomercjalizacja powierzchni w Silesia City Center. Do czerwca 2012 objęła ona już 13 salonów. Długą listę marek, które w wyniku wymiany najemców pojawiły się w Silesia otwiera Betty Barclay, Hos&me, Lavard czy Feel The Chill. W sumie rekomercjalizacji poddano aż 1902,37 tys. m kw. powierzchni handlowej. Oprócz tego w kwietniu swój pierwszy salon na Śląsku uruchomił amerykański gigant odzieżowy - Gap. Na lato zaplanowano także otwarcie pierwszej kawiarni Starbucks na Śląsku, będzie ona miała powierzchnię 100 m kw. Jak tłumaczy Ilona Szafer z działu wynajmu Silesia City Center zmiany spowodowane są z jednej strony wygasającymi umowami najmu, z drugiej rosnącym zainteresowaniem powierzchnią w Silesii.

- Od czasu rozbudowy prowadzimy rekomercjalizację. Część najemców np. Diverse i SMYK przeniosło swoje salony do nowej części uruchamiając odpowiednio megastore i multibrand, jednocześnie zwiększając swoją powierzchnię najmu. Nowe marki natomiast sukcesywnie pojawiają się w centrum od stycznia 2012. Są to zarówno marki odzieżowe, jak również operatorzy komórkowi, banki, kawiarnie - wyjaśnia Ilona Szafer.

Jak dodaje Szafer, większość z tych marek to również brandy, których do tej pory na Śląsku brakowało. - Nieustannie dywersyfikujemy ofertę, koncentrując się na obecności w Silesia City Center marek i multibrandów, których nie ma w innych śląskich centrach handlowych. Są to zarówno marki z wyższej półki i średniego przedziału cenowego, jak również popularne sieci. Nie brakuje także polskich akcentów np. marki Rage Age by Czapul, która po Poznaniu, Warszawie i Łodzi, wybrała właśnie Silesię na swój nowy sklep - mówi.

Jednym z największych salonów, który pojawił się w wyniku rekomercjalizacji jest LC WAIKIKI, marka, która dopiero debiutuje w Polsce. Sklep o powierzchni 898,73 m kw. został otwarty pod koniec maja 2012. - To druga turecka marka w Silesia City Center, zaraz po LTB. Sieć posiada ponad 300 sklepów m.in. w Turcji, Rumunii, Albanii, Bułgarii, Niemczech i Kazachstanie - wylicza Szafer.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11474

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane