REKLAMA
REKLAMA

Rekordowe wydatki sieci na przedświąteczne reklamy telewizyjne

Autor: www.dlahandlu.pl 2 stycznia 2014 10:40

Według danych firmy Nielsen za okres 16-22 grudnia na reklamę żywności w TV wydano łącznie 59 338 417 zł. Wśród największych reklamodawców znalazły się trzy sieci handlowe: Lidl (5 023 285 zł), Tesco (4 942 461 zł) oraz Media Expert (8 998 090 zł).

REKLAMA

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Sieć Lidl pojawia się prawie w każdym zestawieniu - za okres 18-24 listopada sieć na swoją świąteczną reklamę przeznaczyła aż 7,2 mln zł. Tydzień później było to 8,8 mln zł.

  • Marta 2014-01-02 14:16:16

    Rozumiem ,dlaczego wszystko tak podrożało w Lidlu i Tesco. Media Markt tylko dla idiotów mnie nie interesuje. Gdy widze reklamę w telewizji omijam te wielkopowierzchniowe sklepy za wyjątkiem niektórych artykułów , których ceny akceptuję . Nie zamierzam placić za reklamy kupując produkty. Najlepszą reklamą jest stała cena kilku ważnych (podstawowych) produktów . Nie decyduję się na kupno mięsa w Tesco nawet po promocji, jeśli wcześniej była cena dużo wyższa. Uwazam ,że nie sprzedaane mięso, które zalega w hipermarkecie trzeba próbować sprzedać po obniżonej cenie. A tak w ogóle , Tesco stalo się bardzo drogie.Omijam z daleka.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA