Rekordowe wyniki oglądalności dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2012 09:59

Rekordowe wyniki oglądalności dlahandlu.pl

Miło nam poinformować, że w październiku portal dlahandlu.pl osiągnął rekordowe wyniki oglądalności. Nasze strony odwiedziło ponad 100 tysięcy unikalnych użytkowników. Rok do roku jest to wzrost o 63 proc.

Równocześnie - do rekordowego poziomu blisko 385 tysięcy - wzrosła liczba odsłon portalu. Codzienny newsletter dlahandlu.pl trafia zaś do ponad 14 tysięcy odbiorców.

 

Obecne, rekordowe wyniki pokazują, iż rozwój projektu oraz dobór poruszanych przez redakcję tematów spotkały się z uznaniem czytelników. Dziękujemy Państwu za dotychczasową współpracę i zachęcamy do dalszej pracy z dlahandlu.pl.

 

Warto dodać, iż dlahandlu.pl nie jest jedynym portalem Grupy PTWP osiągającym tak dobre wyniki oglądalności. Portale propertynews.pl, portalspożywczy.pl, farmer.pl, gieldarolna.pl, rynekzdrowia.pl, rynekaptek.pl, portalsamorządowy.pl, wnp.pl grupujące w sumie kilkadziesiąt
rozbudowanych serwisów branżowych i ponad 50 serwisów tematycznych, odwiedziło w minionym miesiącu ponad 1,5 miliona użytkowników, generując blisko 10 milionów odsłon. Tym samym Grupa PTWP zanotowała najlepszy wynik w swej historii.

 

- Mocno stawiamy na rozwój portali, odpowiadamy na wyzwania czasów, w których mając coraz mniej czasu na prasę, także branżową, coraz częściej sięgamy do internetu po sprofilowane informacje. Specjalizujemy się w dostarczaniu eksperckich treści, najlepszych jakościowo informacji i poruszaniu najistotniejszych wydarzeń poszczególnych branż, a także tekstach poradnikowych. Inwestycje w zmiany mające na celu rozwój serwisów przynoszą efekty - mówi Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP SA, wydawca portali.

 

Liczba użytkowników portali należących do Grupy PTWP wzrosła w ciągu roku o ponad połowę. Rekordowa jest również liczba aktywnych kont newsletterowych, wynosząca ponad 170 tysięcy. Pozycję portali potwierdzają branżowe rankingi. W badaniu Megapanel PBI/Gemius, najbardziej reprezentatywnym dla mediów internetowych, Grupa PTWP awansowała w tym roku na 10. miejsce w kategorii biznesowej. Z kolei w rankingu Instytutu Monitorowania Mediów, pokazującym najbardziej opiniotwórcze media, portal wnp.pl już drugi rok z rzędu jest obecny w TOP 10 wszystkich polskich serwisów internetowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane