PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Relacja z przyznania nagrody Retailer of the Year 2011

Autor: pr 23 marca 2012 10:16

21 marca 2012 roku, na zakończenie pierwszego dnia dorocznego kongresu "Poland&CEE Retail Summit", w którym udział wzięło udział ponad 430 przedstawicieli polskiego handlu detalicznego - reprezentantów sieci, producentów i dostawców usług, zostały rozdane nagrody Retailer of the Year 2011. Wybrany Przez Dostawców.

REKLAMA

Nagroda, której celem jest wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych działających w poszczególnych formatach na polskim rynku, z którymi
producentom FMCG najbardziej opłaca się współpracować, jest jedynym wyróżnieniem przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez ich
dostawców, a nie konsumentów.

 

Badanie, które wyłoniło zwycięzców w poszczególnych kategoriach, zostało przeprowadzone przez renomowaną firmę badawczą Nielsen na reprezentatywnej grupie producentów FMCG. Wśród kryteriów, które podlegały ocenie przedstawicieli producentów, głównie dyrektorów handlowych i key account managerów, znalazły się m.in. warunki handlowe, współpraca w ramach łańcucha dostaw, wspólne opracowywanie strategii i akcji promocyjnych, działania promocyjne sieci, innowacyjność, estetyka hal sprzedaży, wygląd materiałów marketingowych, kontakt z reprezentantami sieci czy terminowość.

 

Zwycięzcy wyłonieni w 7 kategoriach zostali uhonorowani w trakcie wieczornej Gali, która została rozpoczęta przez Caspra Haringa - Dyrektora
Zarządzającego Blue Business Media - organizatora kongresu i konkursu. Gala przyciągnęła znaczną część uczestników kongresu, którzy w sposób symboliczny odcisnęli swoje kciuki na nagrodzie głównej "Sieć Detaliczna Roku". Wręczenie nagród we wszystkich kategoriach poprzedzały charakterystyki poszczególnych formatów i procesów na rynku detalicznym w ostatnim roku, przygotowane i prezentowane przez przedstawicieli firmy badawczej Nielsen.

 

Zwycięzcami w poszczególnych kategoriach zostali:

 

Nagroda Główna - "Sieć Detaliczna Roku 2011" - Selgros

Nagrodę odebrał: Piotr Skłodowski, Członek Zarządu, Selgros

Nagrodę wręczył: Michał Szychta, Dyrektor Konsultingu Comarch ECM, Comarc

 

 

Kategoria: "Dyskonty" - Netto

Nagrodę odebrał: Kent Petersen, Dyrektor Generalny, Netto

Nagrodę wręczył: Sebastian Krasoń, New Business Development Manager,
Accounting Plaza Central Europe

 

Kategoria: "Hipermarkety" - E.Leclerc

Nagrodę odebrał: Jean Philippe Magre, CEO, E.Leclerc

Nagrodę wręczył: Paul Macis, Senior International Business Manager,
Thorntons UK

 

 

Kategoria: "Supermarket" - Aldik

Nagrodę wręczył: Casper Haring, Dyrektor Generalny, Blue Business Media


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA