PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Restauracja typu pop-up promowała markę Deluxe Lidla

Autor: retailanalysis.igd.com, dlahandlu.pl 30 listopada 2016 10:36

Lidl otworzył w Hiszpanii swoją pierwszą restaurację typu pop-up. Lokal serwował potrawy na bazie produktów marki Deluxe.

REKLAMA

Restauracja otwarta od 25 do 28 listopada znajdowała się przy kinie Capitol w centrum Madrytu. Menu na bazie produktów marki Deluxe stworzył kucharz Sergi Arola.

Sergi Arola to sławny hiszpański kucharz, który bierze udział w kampaniach reklamowych Lidla i wielu programach telewizyjnych. Jego autorska restauracja otrzymała dwie gwiazdki Michelin.

Celem Lidla było zaproponowanie konsumentom prostych, ale innowacyjnych dań, których odtworzenie w domu nie będzie sprawiało problemu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16466

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA