Restauracje KFC, Burger King i Pizza Hut wprowadziły karty podarunkowe

Autor: portalspozywczy.pl 15 listopada 2011 15:06

AmRest - jako pierwsza firmą gastronomiczna w Polsce - wprowadziła na rynek karty podarunkowe typu pre-paid. Oferta kierowana jest do klientów biznesowych.

AmKarty, dostępne od października 2011 r., są akceptowane w ponad 200 restauracjach KFC, Burger King i Pizza Hut w całej Polsce. Karta spełnia funkcje elektronicznego bonu i jest wydawana na okaziciela.

Istotnym elementem propozycji jest możliwość okresowego zamawiania kart, co stanowi interesujące rozwiązanie dla firm stosujących premie okresowe lub zainteresowanych zakupem prezentów dla klientów biznesowych i partnerów np. z okazji Świąt Bożego Narodzenia.

Zakup i doładowanie karty podlega zwolnieniu z podatku dochodowego (do kwoty 380 zł w skali roku przy finansowaniu z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych). Podobnemu zwolnieniu nie podlegają tradycyjne, papierowe bony towarowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane