Restauracje Sphinx kierują się w stronę konkretnej grupy docelowej: studentów

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2014 12:22

Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, wdraża nowy program Sphinx Student Club, dzięki któremu studenci otrzymają specjalne karty uprawniające do korzystania z promocyjnego menu. Uczestnicy Sphinx Student Club będą również mieli dostęp do dedykowanych specjalnie dla nich akcji promocyjnych, jak również będą mogli brać udział w wydarzeniach kulturalnych organizowanych w restauracjach Sphinx. Sieć Sphinx w celu promowania i poszerzania zasięgu nowego programu studenckiego nawiązuje współpracę z partnerami m.in. samorządami studenckimi, zespołami i klubami muzycznymi.

- Już na początku swojej działalności Sphinx był kojarzony jako restauracja przyjazna studentom ze względu na ceny i wielkość dań, co wzięliśmy również pod uwagę konstruując naszą nową ofertę. Z pewnością restauracje położone bliżej uczelni będą miały więcej atrakcji przeznaczonych dla studentów - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią Sphinx. - Jak wynika z badań przeprowadzonych na rzecz naszej sieci w pięciu dużych miastach Polski, 45 proc. młodych osób w wieku 18-29 lat odwiedza regularnie - co najmniej raz w tygodniu - lokale gastronomiczne. W tej grupie jest też wielu studentów - dodaje Dorota Cacek.

Kartę Sphinx Student Club będą mogli otrzymać studenci posiadający aktualne legitymacje w każdej restauracji Sphinx. Upoważnia ona do skorzystania z oferty - Student Menu, w której znajduje się 13 dań w promocyjnych cenach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane