PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Robert Krzak na FRSiH: Produkty bio i superfoods to kategoria znikoma

www.portalspozywczy.pl 20 października 2016 21:47

Robert Krzak, członek rad nadzorczych Grupy Piotr i Paweł w trakcie debaty "Handel odpowiada na trendy: patriotyzm zakupowy, zdrowa żywność, convenience", która odbyła się podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu tłumaczył, że produkty wegańskie, bio i superfoods są interesujące dla ograniczonej liczby ludzi. - Jest to bardzo ciekawe przedsięwzięcie, ale nie wiemy, czy ono się rozwinie i w jakim kierunku - mówił.

REKLAMA

Obecne trendy konsumenckie to m.in. poszukiwanie produktów prozdrowotnych, bio, wegetariańskich, wegańskich, superfoods, poszukiwanie nowych źródeł białka z alg morskich i owadów oraz tzw. super składników, np. super ziaren.

Robert Krzak, członek rad nadzorczych Grupy Piotr i Paweł uważa, że są to trendy rozwijające się w największych miastach i dotyczący znikomej liczby osób. - Ja myślę, że to jest lifestyle. Gdy pojedziemy do mniejszych miejscowości, zobaczymy tam inne trendy konsumenckie - mówił.

Tłumaczył, że produkty wegańskie, bio i superfoods są interesujące dla ograniczonej liczby ludzi. - Jest to bardzo ciekawe przedsięwzięcie, ale nie wiemy, czy ono się rozwinie i w jakim kierunku. Na tego typu produkty mogą sobie pozwolić ludzie, którzy dysponują odpowiednim portfelem - wyjaśniał.

Dodał, że w sklepach sieci "Piotr i Paweł" tego typu produkty są, ale jest to kategoria znikoma, choć ważna z punktu widzenia pozycjonowania sklepów, bo placówki te mają tego typu klientów.

Robert Krzak odniósł się również do marek producenckich i sieciowych. - Według mnie w "suchej żywności" będą ginęły marki. Uważam, że oprócz marek "A" i marek własnych nie potrzeba już żadnej innej marki. Marki, myślę, będą się kurczyły - mówił.

Tłumaczył również, że nie ma lojalności konsumenckiej. - Dlaczego konsument ma być lojalny? Bo lubi? A jeśli między sklepem "Piotr i Paweł" powstanie Lidl, to przestanie nas lubić?  Uważam, że nie ma czegoś takiego jak lojalność klienta. Jest szybkie życie i wszystko się zmienia i nie ma czegoś takiego jak lojalność konsumencka. Każdy detalista codziennie musi walczyć o klienta - mówił Robert Krzak.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16154

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA