PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Rodzic na zakupach: Walor edukacyjny najważniejszy przy wyborze produktów dla dzieci

Autor: pr 17 marca 2016 12:25

Walory edukacyjne są dla współczesnego rodzica najistotniejszym elementem w procesie wyboru produktów dla dzieci. Ponad 82% rodziców przyznaje, że zwraca uwagę na wartość edukacyjną kupowanych zabawek i akcesoriów. Z edukacyjnym nurtem przegrywa nawet silny trend eko, a także cena nabywanych artykułów.

REKLAMA

Jak wynika z badania Grupy On Board Think Kong przeprowadzonego przez SW Research pt.: „Rodzic - konsument. Postawy i priorytety” , aż 82,9% rodziców przyznało, że zwraca uwagę na walory edukacyjne zabawek i produktów dziecięcych. Dla porównania: 64,7% rodziców zwraca uwagę na to, czy nabywane przez nich produkty są ekologiczne, natomiast cena jest kluczowym aspektem decyzji o kupnie dla 53,1% rodziców.

Co więcej, aż 87,1% rodziców wskazało edukację jako ważny i bardzo ważny aspekt przyjścia dziecka na świat. Rozwijanie umiejętności dziecka od pierwszych dni jego życia jest jednym z najważniejszych celów wielu rodziców.

– Ten edukacyjny baby boom mogą w swojej komunikacji skutecznie wykorzystać firmy z branży dziecięcej, zarówno tworząc strategię marek, jak również dobierając kanały komunikacji. Dzisiejsi rodzice są bardzo aktywni w mediach społecznościowych, często korzystają z różnego rodzaju aplikacji, ale też zasięgają opinii ekspertów. Dlatego komunikacja związana z edukacją najmłodszych oraz zintegrowane działania PR, socialowe i marketingowe mogą okazać się kluczem do efektywnej komunikacji marek dziecięcych z konsumentami – mówi Katarzyna Rek z Grupy On Board Think Kong.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA