REKLAMA
REKLAMA

Rodzinne opakowanie dań Łowicz wsparte kampanią

Autor: dlahandlu.pl 5 lipca 2011 10:13

Rodzinne opakowanie dań Łowicz wsparte kampanią

Agros-Nova rozpoczęła kampanię promującą tradycyjne dania gotowe Łowicz w nowym, rodzinnym opakowaniu 900 g.

REKLAMA

Nowa porcja rodzinna pulpetów, gołąbków i fasolki po bretońsku Łowicza, uzupełnia standardową linię marki, którą tworzy osiem potraw w słoikach
o pojemności 580 g.

Kampania informująca konsumentów o nowej ofercie marki Łowicz, przypada na sezonowy szczyt sprzedaży dla dań gotowych.
Reklama startuje w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych, należących do grupy TVN i Polsat, została zrealizowana w konwencji dialogu kuchennych sztućców, znanej z wcześniejszych kampanii marki. Głównemu bohaterowi - podobnie jak w poprzednich spotach - głosu użyczył Andrzej Grabowski. Lektorem w reklamie jest Łukasz Nowicki.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA