Roleski poszerza portfolio o kategorię bulionów

www.portalspozywczy.pl 9 sierpnia 2016 09:50

Roleski poszerza portfolio o kategorię bulionów fot. materiały prasowe

- Poszerzyliśmy portfolio o nową kategorię - bulionów. Wydaje nam się, że rynek bulionów był mocno skostniały i opanowany przez tylko kilku największych graczy, w związku z czym chcieliśmy dać konsumentom możliwość większego wyboru oferując im zdrowy produkt bez niepotrzebnych polepszaczy smaku - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski.

Buliony z logo Roleski są w sprzedaży od czerwca tego roku, na razie głównie na rynku tradycyjnym, powoli firma wchodzi jednak również do kanału nowoczesnego.

- Nasz produkt jest w postaci płynnej, czyli naturalnej, a nie pasty, kostki czy innych wynalazków, do których osiągnięcia potrzebne jest użycie składników nie do końca być może potrzebnych w takim produkcie - zapewnia Jakub Kołodziej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane