Roleski zatrudnił słynnego fotografa do kampanii promocyjnej

www.portalspozywczy.pl 17 kwietnia 2015 19:54

Roleski zatrudnił słynnego  fotografa do kampanii promocyjnej

Producent musztardy, majonezu, ketchupu i sosów rusza z nietypową kampanią promocyjną. Jej autorem jest światowej sławy fotograf - Oliviero Toscani. Firma Roleski na kampanię wydała jak dotąd 5,5 mln zł.

Roleski rusza z niekonwencjonalną kampanią promocyjną. Pierwszy jej etap, która potrwa od kwietnia do czerwca, pochłonął ok. 5,5 mln zł. Zarząd spółki i jej właściciel zapowiadają kolejne działania promocyjne w drugiej połowie tego roku, jednak szczegółów na razie nie ujawniają.

Firma Roleski na potrzebę nowej kampanii promocyjnej założyła Królewską wolną Republikę Roleski. Republika ma swój własny hymn mówiący o demokracji, miłości i wolności.

Roleski, to rodzinna firma, założon w 1972 r., jest jednym z największych polskich producentów ketchupów, musztard, majonezów, sosów oraz dressingów w kraju, zatrudnia obecnie ok. 350 osób.

Produkty firmy Roleski są dostępne zarówno w Polsce jak i na rynkach eksportowych, m.in. w USA, Anglii, Francji, Niemczech i we Włoszech.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane