Rosną obroty sklepów Castorama i Brico Depot

Autor: Rzeczpospolita 23 marca 2012 10:17

Sprzedaż polskich sklepów Grupy Kingfisher wzrosła w roku rozliczeniowym 2011 (zakończonym 28 stycznia br.) o 6,2 proc. (o 1,5 proc. LFL) i sięgnęła ponad miliard funtów brytyjskich. W tym roku spółka chce otworzyć w naszym kraju sześć marketów, a w długoterminowej perspektywie zamierza mieć w Polsce 125 placówek.

Jak podała spółka w raporcie, w 2011 roku jej zysk w Polsce wzrósł o 3,8 proc. do 135 mln funtów brytyjskich.

W roku rozliczeniowym 2011 spółka powiększyła liczbę sklepów w naszym kraju o osiem placówek.

Obecnie sieć Kingfishera w Polsce to 67 sklepów Castorama i Brico Depot o łącznej powierzchni sprzedaży 492 tys. mkw. Jeden z najnowszych, otwarty 15 lutego 2012 roku, to Castorama znajdująca się w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Market o powierzchni 10,2 tys. mkw. znajduje się w nowo powstałym budynku w południowo-wschodniej części galerii.

 

 

Więcej na www.propertynews.pl


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane