Rosną przychody grupy EM&F, największe wzrosty w e-commerce

Property News 15 listopada 2012 14:06

O 9 proc. r/r wzrosły w III kwartale 2012 roku przychody grupy EM&F. Od lipca do września grupa zanotowała łączny przychód w wysokości 759 mln złotych. Najlepiej poradziły sobie marki Smyk oraz Moda i Uroda.

Empik Media & Fashion zanotował jednak łączną stratę netto w wysokości 13 mln złotych. Spadł także poziom EBITDA z działalności operacyjnej - o 11 mln złotych w stosunku do III kwartału ubiegłego roku.

Najwyższy wzrost przychodów odnotowano w segmencie e-commerce (o 51 proc. r/r), w grypie Smyk i Grupie Moda i Uroda (o 15 proc. r/r), Empik Digital & Publishing (16 proc. r/r) oraz Szkołach Językowych (22 proc. r/r). Słabo poradziły sobie salony Empik, notując wzrost sprzedaży o 1 proc. r/r.

Grupa planuje także kolejne inwestycje. Chodzi o otwarcie ok. 10 szkół językowych (w Rosji i Turcji), 3 salonów Empik, ok. 15 sklepów w Grupie Smyk (w Polsce, Rosji i Niemczech) oraz otwarcia i konwersje sklepów na markę OVS (łącznie ok. 10 otwarć) w Grupie Moda i Uroda

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane