Rosną przychody krajowych sieci meblarskich

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 9 listopada 2010 10:56

Krajowi producenci rozwijają salony sprzedaży wzorowane na modelu Ikei. Ich przychody rosną szybciej niż konkurencji - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Zamówienia i obroty największych przedsiębiorstw z branży meblarskiej w III kwartale są porównywalne do wyników z 2009 r., a w wielu przypadkach wyższe nawet o blisko 25 proc.

Największe ożywienie notują firmy, które nie tylko produkują, lecz także rozwijają własną sieć sprzedaży. Vox co roku osiąga dwucyfrowe przyrosty. Powody do zadowolenia ma także wzorująca się na Ikei sieć Abra, która pod jednym dachem oferuje produkty wielu wytwórców.

Sklepów będzie szybko przybywać. Abra zakłada zwiększenie swojej sieci ze 73 do 150 sklepów głównie franczyzowych. Po co najmniej kilka salonów rocznie zamierzają otwierać Vox, który teraz ma ich 120, Black Red White (56) i Kler (36).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane