Rosną wydatki producentów na działania związane z promocjami handlowymi

Autor: dlahandlu.pl 26 sierpnia 2015 14:25

Jak wynika z raportu przygotowanego przez ekspertów Gartnera „Market Guide for Trade Promotion Management and Optimization”, producenci dóbr konsumpcyjnych wydają rocznie ponad 25 proc. przychodów na wydatki związane z promocją i z roku na rok ten udział stale rośnie.

- Comarch SFA Trade Promotion Management to nowoczesne rozwiązanie pozwalające w jak najbardziej efektywny sposób planować i zarządzać działaniami promocyjnymi oraz ich budżetami, a także estymować różne rozwiązania. Wytyczne planowanych w aplikacji promocji mogą być następnie widoczne na urządzeniach mobilnych przedstawicieli handlowych w celu weryfikacji i raportowania poprawności ich realizacji w punktach sprzedaży bądź wykorzystane w aplikacji e-commerce dedykowanej partnerom biznesowym – mówi Justyna Włodarczyk, Comarch SFA, product manager.

Comarch SFA (Sales Force Applications) to rozwiązania mobilne i webowe przeznaczone do obsługi i optymalizacji procesów około sprzedażowych. W ostatnim czasie do grona produktów dołączyły także aplikacje typu B2B e-commerce, przeznaczone dla partnerów biznesowych oraz call-center.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane