PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Rośnie liczba klientów mniejszych formatów Tesco

Autor: echodnia.eu 21 czerwca 2010 11:11

Michał Sikora, rzecznik sieci Tesco, na łamach echodnia.eu ocenia, że corocznie liczba klientów małych sklepów Tesco rośnie o kilkanaście czy w niektórych przypadkach kilkadziesiąt procent. Jego zdaniem małe sklepy dają niskie ceny, znane z hipermarketów, a równocześnie wygodę i szybkość robienia zakupów.

REKLAMA

Zdnaiem rzecznika Tesco zmienia się też podejście klientów do produktów marki własnej. W ubiegłym roku aż 74 proc. ankietowanych klientów powiedziało, że ma do nich  pozytywne bądź neutralne nastawienie do marek własnych sieci. Dlatego Tesco stworzyło pełną gamę tzw. produktów dyskontowych, czyli osobnych marek, produkowanych na wyłączność sieci - prawie 50 marek i 770 produktów w niskich cenach.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14238

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA