Rośnie liczba klientów mniejszych formatów Tesco

Autor: echodnia.eu 21 czerwca 2010 11:11

Michał Sikora, rzecznik sieci Tesco, na łamach echodnia.eu ocenia, że corocznie liczba klientów małych sklepów Tesco rośnie o kilkanaście czy w niektórych przypadkach kilkadziesiąt procent. Jego zdaniem małe sklepy dają niskie ceny, znane z hipermarketów, a równocześnie wygodę i szybkość robienia zakupów.

Zdnaiem rzecznika Tesco zmienia się też podejście klientów do produktów marki własnej. W ubiegłym roku aż 74 proc. ankietowanych klientów powiedziało, że ma do nich  pozytywne bądź neutralne nastawienie do marek własnych sieci. Dlatego Tesco stworzyło pełną gamę tzw. produktów dyskontowych, czyli osobnych marek, produkowanych na wyłączność sieci - prawie 50 marek i 770 produktów w niskich cenach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8348

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane