REKLAMA
REKLAMA

Rośnie patriotyzm konsumencki, głównie na rynku spożywczym

5 czerwca 2015 20:16

Zdaniem ekspertów Polacy nie są ekonomicznymi patriotami i rzadko wybierają polskie produkty. Wyjątkiem jest żywność - podaje polskieradio.pl.

REKLAMA

Wiele polskich firm, głównie odzieżowych, wprowadza na rynek marki pod obcobrzmiącymi nazwami. Często powstawały one w momencie, gdy krajowi konsumenci nadrabiali lukę w rozwoju i poszukiwali produktów modnych i zagranicznych. Teraz konsument jest zagubiony, bo nie wie od jakiego producenta nabywa produkty. 

Eksperci twierdzą, że w Polsce coraz wyraźniej zauważany jest patriotyzmem konsumencki, na razie głównie na rynku spożywczym. Prognozują, że pozytywne nastawienie do innych polskich produktów przyjdzie już za kilka lat.

  • Polak 2015-06-08 19:30:56

    To bardzo ważne żebyśmy cenili polskie marki, polskie firmy, które płacą w Polsce podatki. Przecież to żałosne, żeby Biedronka - portugalska firma żerowała na polskich konsumentach i nie płaciła u nas podatków, lecz potężne zyski transferowała do Portugalii. To zabór ekonomiczny. Opanujmy się.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA