Rośnie patriotyzm konsumencki, głównie na rynku spożywczym

5 czerwca 2015 20:16

Zdaniem ekspertów Polacy nie są ekonomicznymi patriotami i rzadko wybierają polskie produkty. Wyjątkiem jest żywność - podaje polskieradio.pl.

Wiele polskich firm, głównie odzieżowych, wprowadza na rynek marki pod obcobrzmiącymi nazwami. Często powstawały one w momencie, gdy krajowi konsumenci nadrabiali lukę w rozwoju i poszukiwali produktów modnych i zagranicznych. Teraz konsument jest zagubiony, bo nie wie od jakiego producenta nabywa produkty. 

Eksperci twierdzą, że w Polsce coraz wyraźniej zauważany jest patriotyzmem konsumencki, na razie głównie na rynku spożywczym. Prognozują, że pozytywne nastawienie do innych polskich produktów przyjdzie już za kilka lat.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Polak 2015-06-08 19:30:56

    To bardzo ważne żebyśmy cenili polskie marki, polskie firmy, które płacą w Polsce podatki. Przecież to żałosne, żeby Biedronka - portugalska firma żerowała na polskich konsumentach i nie płaciła u nas podatków, lecz potężne zyski transferowała do Portugalii. To zabór ekonomiczny. Opanujmy się.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane