REKLAMA
REKLAMA

Rośnie popularność outsourcingu zarządzania danymi klientów sieci handlowych

Autor: dlahandlu.pl 9 czerwca 2011 15:50

Gromadzenie danych osobowych sieci handlowe coraz częściej zlecają firmom zewnętrznym, które organizują dla nich konkursy, loterie, czy prowadzą programy lojalnościowe.

REKLAMA

Jak przekonują eksperi warto zwrócić uwagę czy firma zewnętrzna daje możliwość bezpiecznego, stałego dostępu online do systemu oraz wprowadzonych, wyczyszczonych i uzupełnionych danych klientów. Wtedy w sposób samodzielny i zdalny można pracować na bazach - dodawać dane, tworzyć selekcje, raporty, a także wysyłać mailingi czy drukować etykiety adresowe. - W wielu firmach usługa bazodanowa ogranicza się do wrzucenia danych, tymczasem najistotniejsza jest możliwość aktywnej pracy na całych bazach lub ich wybranych grupach - tłumaczy Wojciech Jachowski z e-Data Systems.

Trzeba także pamiętać, że są to dane wrażliwe i za złamanie przepisów o ochronie danych osobowych grożą sankcje prawne nakładane przez GIODO - Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Należy zatem chronić dane przed udostępnieniem czy zabraniem przez osoby nieupoważnione, przetwarzaniem niezgodnie z ustawą oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA