REKLAMA
REKLAMA

Rośnie popularność pasaży handlowych

Property News 17 września 2014 13:14

Zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w kraju powiększyły się o 270 000 mkw. (zlokalizowanych w dwóch rozbudowach centrów handlowych i ośmiu nowych projektach) do początku września bieżącego roku i obecnie wynoszą blisko 10 mln mkw. Ponadto ponad 891 000 mkw. nowej powierzchni handlowej znajduje się obecnie w trakcie budowy, z czego 228 000 mkw. zostanie ukończone do końca 2014 roku - wynika z najnowszego raportu firmy Savills, międzynarodowego doradcy na rynku nieruchomości.

REKLAMA

Raport podkreśla atrakcyjność polskiego rynku handlowego, którą w ostatnich 12 miesiącach potwierdziły nowe marki m.in.: Kiehl's i Neo otwierające sklepy w warszawskiej Arkadii, Devred 1902 ze sklepem w Wola Park (Warszawa), Leopark otwarty w Bonarka City Center (Kraków), Inside w Galerii Katowickiej (Katowice) oraz Nuna Lie w gliwickiej Europie Centralnej.

Eksperci Savills zauważają rosnącą popularność obiektów handlowych typu pasaż handlowy, centrum codziennych zakupów i parków handlowych o powierzchni do 10 000 mkw., które dedykowane są zwykle mniejszym miastom. Wiele firm wprowadza zatem na rynek nowe koncepcje obiektów, np.: Stop.Shop rozwijany przez Immofinanz, HopStop realizowany przez Katharis Development, elbfonds Development i ich centra marcredo, Shopin i Shop Corner budowane przez Budner, Eyemaxx z obiektami MyBox oraz centra Dekada rozwijane przez Dekada Realty.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA