REKLAMA
REKLAMA

Rośnie popularność programów lojalnościowych hipermarketów

Autor: dlahandlu.pl 8 października 2010 09:40

Ponad połowa badanych Polaków uczestniczy obecnie w programach lojalnościowych supermarketów lub stacji benzynowych - wynika z raportu ARC Rynek i Opinia.

REKLAMA

Prawie 53 proc. Polaków mieszkających w miastach deklaruje, że bierze obecnie udział w programie lojalnościowym organizowanym przez super/hipermarket lub stację benzynową. Jednak o ile popularność tego typu akcji w sklepach wielkopowierzchniowych zwiększyła się w porównaniu z ostatnimi latami, o tyle w przypadku stacji benzynowych - spadła.

Wśród konkretnych programów najpopularniejszy jest Payback - uczestnictwo w nim deklaruje 16 proc. respondentów. Drugi pod względem popularności w polskich miastach jest prowadzony przez Orlen program Vitay, a trzeci - Club Tesco.
Za największą korzyść uczestnictwa w programie lojalnościowym ankietowani, jeszcze częściej niż w latach ubiegłych, uznają możliwość wymiany zebranych punktów na nagrody. Coraz więcej osób wymienia też w tym kontekście rabaty i zniżki.

 

  • Miłosz 2010-10-17 13:19:38

    Czy gdyby ktos zaproponowal wam nie tylko punkty ktore wymieniacie na durne nie warte niczego nagrody - to zmienili byście program partnerskie na taki ktory pozwoli wam zarobic? W którym wystarczy używać produktow codzienniego użytku a punkty wymieniacie na pieniadze? Pozatym macie możliwośc polecania programu innym i też macie za to płacone? Gdzie w krótkim czasie było by to dla was szansa na zmiane nie tylko waszego stylu życia ale rownież waszych znajomych? gdzie firma wynagradza was w gotówce? Jeśli tak to zapraszam do kontaktu ze mna GG 1643685

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA