REKLAMA
REKLAMA

Rośnie popularność sklepu Amazon Business

Autor: PAP 5 maja 2016 10:31

Ostatnie wyniki Amazon.com wskazują na szybki wzrost dochodów pochodzący ze sklepu Amazon Business. Dział zajmuje się internetową sprzedażą produktów i towarów klientom biznesowym i dużym organizacjom. W Amazon Business sprzedano do tej pory produkty o łącznej wartości 1 mld dol.

REKLAMA

Firma nie ujawnia zwykle danych ilościowych na temat wyników poszczególnych działów. Wiceprezes Amazon Business Prentis Wilson poinformował jedynie, że w Amazon Business założono już 300 tys. kont użytkowników biznesowych. Za pośrednictwem sklepu, który istnieje od nieco ponad roku, sprzedano już artykuły o łącznej wartości 1 mld dol. Ponad połowa sprzedaży obejmowała towary wystawione w ramach platformy przez 30 tys. zewnętrznych sprzedawców hurtowych.

Sklep oferuje m.in. darmową dostawę w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia o wartości powyżej 49 dol., dzielenie metod płatności, dostosowywanie wyświetlanych kategorii produktów do profilu firmy, specjalne zniżki cenowe, autoryzację zamówień przez pracowników organizacji. W Amazon Business znajduje się dziś ok. 9 mln produktów przeznaczonych dla sektora przedsiębiorstw, usług i biznesu, takich jak wyposażenie biur, sprzęt informatyczny, medyczny czy też maszyny przemysłowe.

Wilson w rozmowie z "Forbesem" wyjaśnia, że powstanie działu było wynikiem rosnącego zapotrzebowania klientów biznesowych na dokonywanie hurtowych zakupów produktów dostępnych w sklepie Amazon.

"Nasi klienci przyzwyczaili się do detalicznych zakupów w konsumenckim sklepie Amazon. Coraz częściej otrzymywaliśmy pytania o możliwość udostępnienia im miejsca, w którym w równie wygodny sposób mogliby dokonywać zakupów na potrzeby firm i organizacji" - wyjaśnia Wilson.

"Amazonowi udało się opracować bardziej wydajny model sprzedaży hurtowej, zapewniający szybkie zakupy, najniższe ceny oraz dostęp do sprawdzonych pośredników sprzedaży hurtowej" - ocenił w rozmowie z Bloomberg Technology Andy Hoar, analityk Forrester Research.

"Forbes" podkreśla, że głównym czynnikiem przyciągającym klientów biznesowych do Amazon Business jest dostępność zniżek cenowych dla odbiorców hurtowych - w ramach różnego typu promocji sprzedaje się tam 5 z 9 mln dostępnych artykułów i produktów.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA