Rośnie rynek digital signage, sieci handlowe inwestują w reklamę

Autor: Rzeczpospolita 6 czerwca 2011 09:07

Polski rynek digital signage branża szacowała na 10 tysięcy sztuk. Kryzys trochę przystopował rozwój, ale od połowy 2010 r. przyrost ich liczby jest bardzo duży - podała "Rzeczpospolita".

Na świecie wartość tego rynku to 1,3 mld dol. W 2016 roku - licząc nie tylko wydatki na reklamę na takich ekranach, ale także technologię i na same nośniki ma wzrosnąć do 4,5 mld dol.  Jak czytamy w Rzeczpospolitej, w Polsce wartość branży na razie wciąż nie jest wielka. W 2009 r. CR Media Consulting szacowało, że w 2012 roku udział wydatków na taką formę promocji w reklamowym rynku sięgnie 2 proc. To oznaczałoby poziom 150 mln zł. Zdaniem ekspertów m.in. z powodu kryzysu jego wartość jest sporo mniejsza.
Błażej Patryn, rzecznik sieci Piotr i Paweł, mówi, że elektroniczne ekrany pomagają klientom sklepów w wyborze odpowiedniego produktu, podnoszą znajomość marki i poprawiają jej wizerunek.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane