REKLAMA
REKLAMA

Rośnie segment premium w handlowej części Placu Unii

Property News 8 lipca 2013 14:12

Dwie włoskie marki z segmentu premium - Furla i Marella - dołączą do grona najemców galerii handlowej w kompleksie Plac Unii. Oba butiki znajdą się na parterze, w sąsiedztwie sklepów: E-go, Manila Grace i Liu Jo.

REKLAMA
Salon Furla w Placu Unii będzie trzecim w Warszawie i zajmie 40,1 mkw. Furla jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych włoskich marek z galanterią skórzaną. Oferuje torby, portfele, paski, kosmetyczki i akcesoria. Została stworzona w 1927 r. przez rodzinę Furnaletto, której własnością jest do dziś. Butiki Furla znajdują się w 63 krajach, m.in. na najbardziej eleganckich ulicach świata, jak: Via dei Condotti w Rzymie, Rue Saint-Honoré w Paryżu czy Madison Avenue w Nowym Jorku.


Drugi z najemców, Marella należy do MaxMara Fashion Group. Oferuje kostiumy do pracy, sukienki na wieczór oraz dzianiny i dodatki. Salon Marella w Placu Unii zajmie 91,8 mkw. i będzie czwartym w stolicy.

- Marki z wysokiej półki potrzebują miejsc unikalnych, charakterystycznych, zauważalnych. Taką inwestycją niewątpliwie będzie Plac Unii, który umożliwi im ekspansję, a nawet debiuty na polskim rynku - mówi Marc Lebbe, dyrektor zarządzający Liebrecht & wooD.

Plac Unii to kompleks trzech obiektów zlokalizowany przy Pl. Unii Lubelskiej w Warszawie. Obiekt łącznie oferujących 56 800 mkw. powierzchni najmu, w tym 15 500 mkw. powierzchni handlowej oraz 41 300 mkw. powierzchni biurowej o standardzie A +. Inwestycja zostanie oddana do użytku jesienią 2013 r.

Wielofunkcyjny kompleks realizowany jest przez Liebrecht & wooD (większościowy inwestor - 60 proc.) oraz BBI Development NFI S.A.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA