Rośnie sprzedaż w polskich sklepach Coccodrillo

Autor: pr 2 października 2015 09:35

Spółka odzieżowa CDRL zanotowała we wrześniu w polskich sklepach przychody w wysokości 9,69 mln zł. To wynik o 25% lepszy niż przed rokiem. Od początku roku przychody właściciela marki w polskich placówkach wzrosły o 17% w stosunku do stanu sprzed roku.

W trakcie trzech kwartałów tego roku przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły 88,65 mln zł wobec 75,68 mln zł przed rokiem. Oznacza to wzrost o 17% rok do roku. W samym wrześniu spółka zanotowała 25-proc. dynamikę wzrostu.

Spółka poinformowała również, że we wrześniu jej przychody ze sprzedaży w kanale e-commerce w Polsce wyniosły 969 tys., co oznacza wzrost o 66% w skali roku. Od początku roku, przychody CDRL w tym kanale sprzedaży wzrosły o 15% do 4,82 mln zł.

W I połowie tego roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o 15,5% do 82,82 mln zł (ten wynik obejmuje też sprzedaż zagraniczną). Zysk z działalności operacyjnej wzrósł w tym okresie o 12,08% do 9,40 mln zł, a zysk netto o 3,9% do 6,31 mln zł.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10810

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane