REKLAMA
REKLAMA

Rośnie udział dyskontów w sprzedaży piwa

Autor: Rzeczpospolita 14 maja 2011 12:23

Od lutego 2010 r. do stycznia 2011 r. udział dyskontów w łącznej sprzedaży piwa w Polsce wynosił 11 proc. i był o 2 pkt proc. wyższy niż w tym samym okresie rok wcześniej. W branży szacuje się, że obecnie na dyskonty może przypadać już ok. 16 proc. piw kupowanych przez Polaków - wynika z badań firmy Nielsen, które przytacza Rzeczpospolita.

REKLAMA
W dyskontach swoją obecność zwiększają markowe piwa.

Cytowany przez "Rz" Sebastian Tołwiński, rzecznik grupy Żywiec, podkreśla, że dyskonty są najszybciej rosnącym kanałem sprzedaży w Polsce i nie można traktować tego segmentu niepoważnie. Grupa sprzedaje tam marki Żywiec, Heineken, Warka i Leżajsk. Niewykluczone, że ta ostatnia wkrótce trafi tam także w wersji niepasteryzowanej.

Także Kompania Piwowarska zwiększa sprzedaż za pośrednictwem dyskontów. Udziały firmy w dyskontach są niższe niż udziały w całym rynku, które wynoszą ok. 42 proc., ale od ubiegłego roku znacznie wzrosły. Do wzrostu w dużym stopniu przyczynił się rozwój współpracy z Biedronką.


 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA