REKLAMA
REKLAMA

Rossmann chce pozyskać klientów wśród osób aktywnych fizycznie

Autor: pr, dlahandlu.pl 21 kwietnia 2015 10:30

Aktywność i regeneracja - to tytuł najnowszej akcji promocyjnej Rossmanna skierowanej do osób uprawiających sport. W ofercie znalazło się 70 produktów, m.in. limitowana edycja odzieży dla osób aktywnych, a także seria kosmetyków Isana Fitness.

REKLAMA

Isana Fitness to seria przygotowana specjalnie na trwającą akcję promocyjną. Stworzono dwie linie: dla kobiet i mężczyzn.

Na sklepowe półki trafiła również limitowana edycja odzieży sportowej marki Outhorn, którą zaprojektowano specjalnie dla Rossmanna. Wśród oferowanych produktów są m.in. odzież termiczna, bluzy, spodnie i koszulki. Ofertę uzupełniają inne przydatne produkty wspierające uprawianie sportu: kijki do nordic walking, słuchawki do słuchania muzyki w czasie treningu, piłka gimnastyczna, czy wielofunkcyjna chusta. Specjalną ceną objęta została ekologiczna żywność EnerBiO.

Akcja trwa do 19 maja.

Pierwsza drogeria Rossmanna w Polsce została otwarta w 1993 roku w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej.
Po latach działalności firma ma ponad 1000 sklepów w 400 miastach.

Rossmann jest obecny zarówno w centrach handlowych największych miast, jak również w mniejszych miejscowościach. Udział w rynku branży chemiczno-kosmetycznej wynosi 26%. Centrala Rossmanna mieści się w Łodzi. Firma zatrudnia ponad 14 000 pracowników.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA