Rossmann zwiększa wydatki na reklamę. W tydzień wydał 4,3 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 8 listopada 2012 14:11

Po raz pierwszy w zestawieniu Top 10 marek, które wydały najwięcej na reklamę telewizyjną, znalazła się marka Rossmann. Według danych AGB Nielsen (29.10 - 04.11.2012) sieć wydała 4 396 168 zł.

W zestawieniu znalazły się również marki Lidl (4 978 344 zł)  i Biedronka (5 510 120 zł), które wśród sieci handlowych najwięcej wydają na reklamę w telewizji.

Według oficjalnych cenników stacji TV, na reklamę żywności wydano w tym czasie 77 798 037,10 zł.

Przypomnijmy, w ostatnim tygodniu października, tuż przed Świętem Zmarłych, wśród 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi znalazła się Biedronka (5 miejsce) - 5 028 694 zł oraz Lidl (8 miejsce) - 4 032 926 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane