Roszyk: chcemy, aby marka własna Żabki generowała 20 proc. sprzedaży

Autor: portalspozywczy.pl 28 marca 2011 08:05

Roszyk: chcemy, aby marka własna Żabki generowała 20 proc. sprzedaży

- Chcemy, aby w ciągu 2 lat marka własna generowała w sklepach Żabki ok. 18-20 proc. wartości sprzedaży sieci. W tym samym czasie ilość produktów typu private label zwiększy swój udział w asortymencie do 25 proc. - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Roszyk, prezes sieci Żabka Polska.

 Jednocześnie Żabka chce bardzo mocno inwestować w produkty sieciowe z kategorii convenience food m.in. szeroką ofertę chłodzonych dań gotowych i świeżych kanapek oraz dań łatwych do przyrządzenia w domu. Firma chce, aby w przypadku produktów convenience, aż 90 proc. asortymentu stanowiły towary pod marką własną. 

Obecnie w sklepach sieci Żabka marki własne stanowią ok. 10 proc. asortymentu. Do końca 2010 r. na półkach sieci miało być 200 produktów spożywczych. Wyroby są równocześnie wprowadzanie do ok. 60 placówek Freshmarket.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane