REKLAMA
REKLAMA

Rozbudowywane we Wrocławiu centra będą potrzebowały nowych marek

Property News 29 listopada 2012 10:18

Mocną stroną wrocławskiego rynku centrów handlowych jest fakt, że istniejące obiekty są stosunkowo nowe, a ich najemcami są znane międzynarodowe i polskie sieci. Ma to jednak istotny wpływ na plany rozbudowy centrów IKEA, Pasażu Grunwaldzkiego i Magnolii. - Obiekty te na pewno będą potrzebowały nowych marek, żeby zaistnieć na wrocławskim rynku, gdyż te które są dostępne na rynku polskim, są już w większości obecne w tych centrach - uważa Edyta Bobek, zastępca dyrektora, Retail Agency, DTZ Polska.

REKLAMA
Edyta Bobek podkreśla, że marki wchodzące na polski rynek najpierw stawiają na Warszawę i dopiero wtedy rozpatrują kolejne lokalizacje. Ich zdaniem taki model ekspansji jest bezpieczniejszy.

- Na dobrą sprawę nie można powiedzieć, że we Wrocławiu brakuje jakiś sieci handlowych. W Warszawie działają marki, które byłby chętnie odwiedzane przez mieszkańców stolicy Dolnego Śląska i regionu, ale na pewno nie można powiedzieć, że są to duże różnice - uważa specjalistka DTZ.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA