REKLAMA
REKLAMA

Różnice pokoleniowe coraz większym wyzwaniem dla konsumentów

Autor: Rzeczpospolita 6 maja 2016 09:11

Powiększają się rozbieżności pomiędzy konsumentami w zależności od ich wieku. Dla przedsiębiorstw to potężne wyzwanie oraz dodatkowe wydatki – informuje Rzeczpospolita.

REKLAMA

Firmy w Polsce muszą się zmagać nie tylko z konkurencją czy wpływem czynników makroekonomicznych, jak choćby deflacja. Z badania przeprowadzonego dla Boston Consulting Group wynika, że coraz większym wyzwaniem są dla nich również różnice pokoleniowe.

To, co młodsi konsumenci traktują jako absolutny pewnik, jak choćby wykorzystanie nowych technologii czy specjalne przywileje dla stałych klientów, dla starszych niekoniecznie ma aż tak duże znaczenie. Z kolei im konsument starszy, tym większą uwagę zwraca na dodatkowe elementy w działalności firm, np. tworzenie dobrych miejsc pracy czy sposób wykonania produktu, na co młodsi zwracają mniejszą uwagę. 

Zgodnie z danymi firmy SalesBee stały klient może jednorazowo wydać w sklepie internetowym nawet pięciokrotnie więcej pieniędzy niż osoba, która korzysta z jego usług po raz pierwszy. Dlatego zdaniem tej firmy warto zadbać o zadowolenie stałych użytkowników i odpowiednio motywować do kolejnych zakupów.

Czytaj więcej w Rzeczpospolitej.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA