Rozpoczął się rebranding placówek Carrefour market

Autor: portalspozywczy.pl 29 kwietnia 2010 09:52

Obecnie na rynku pod nowym logo Carrefour market działa już przynajmniej kilka supermarketów, można je znaleźć m.in. w Warszawie, Opocznie, czy Lublinie. Sklepy odróżnia od innych placówek francuskiego operatora w Polsce jaskrawo czerwone logo sieci z nazwą sklepu (w tym samym kolorze) na białym tle.

Można się spodziewać, że z ponad 300 palcówek działających w naszym kraju pod szyldem Carrefour, pod nowym czerwonym logo Carrefour market będzie działać w przyszłości nawet kilkadziesiąt supermarketów. Placówki powstaną m.in. po rebrandingu wybranych placówek Carrefour express.

Przedstawiciele Carrefoura nie chcą zdradzić szczegółów dotyczących planów rebrandingu polskich sklepów sieci. Zapewniają, że w maju odbędzie się konferencja, na której operator oficjalnie poinformuje o planowanych zmianach.

Według nieoficjalnych informacji polskie Carrefour markety nie będą się zasadniczo różnić od supermarketów już działających na rynku. Główną zmianą będzie nowy szyld.
Przedstawiciele polskiego oddziału Carrefoura zaznaczają, że pomiędzy polskimi sklepami Carrefour market , a ich francuskimi odpowiednikami nie będzie wielu podobieństw (oprócz kolorystyki logo), m.in. dlatego, że na każdy rynek tworzony jest indywidualny projekt.

Przypomnijmy, że w roku 2007 francuska centrala firmy testowała na tamtejszym rynku sklepy pod szyldem Carrefour market. W tamtych placówkach pojawiła się szersza gama produktów, zwiększono m.in. udział wyrobów pod markami własnymi sieci. Zmieniono także układ sklepu i poprawiono ekspozycję towarów.
Pozytywne testy skłoniły ówczesne władze Carrefoura do rebrandingu i przearanżowania większej liczby sklepy m.in. we Francji. Zapowiedziały także (w 2008 r.), że nowy baner supermarketów zostanie wprowadzony na rynki Hiszpanii, Argentyny, Polski, Brazylii, czy Turcji.
Od kilkunastu tygodni francuski operator prowadzi w Polsce akcję odświeżenia wizerunku swoich pozostałych formatów. Nowy kolor i czcionkę otrzymały supermarkety Carrefour express oraz hipermarkety.

Władze sieci chcą tymi działaniami odświeżyć wizerunek sieci i przyciągnąć klientów do zakupów w swoich sklepach, a tym samym zwiększyć sprzedaż. Należy przypomnieć, że po słabszym 2009 r. w I kw. 2010 r. sprzedaż sklepów sieci Carrefour w Polsce w zrosła r/r o 6,2 proc. (po stałym kursie walut) do 544 mln euro (z VAT).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane