Rozpoczęła się letnia kampania reklamowa Warki Radler

Autor: Marketing przy kawie 21 maja 2014 09:57

W komunikacji położono nacisk na przełamywanie wakacyjnej nudy w mieście i na plaży oraz podkreślono cytrynowy smak piwa połączonego z lemoniadą.

 

Spot w wersji 30- i 15-sekundowej będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, a także w kanałach VoD.

 

Kampanii towarzyszą działania PR i online na profilu marki na Facebooku. Przygotowano również konkursową aplikację „Przedłuż majówkę", w której do wygrania są m.in. zestawy grillowe.

W tym roku produkt dostępny jest także w nowym wariancie bezalkoholowym. Działania promujące Warkę Radler 0,0% ruszą z początkiem czerwca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane