REKLAMA
REKLAMA

Rozpoczęła się letnia kampania reklamowa Warki Radler

Autor: Marketing przy kawie 21 maja 2014 09:57

W komunikacji położono nacisk na przełamywanie wakacyjnej nudy w mieście i na plaży oraz podkreślono cytrynowy smak piwa połączonego z lemoniadą.

REKLAMA

 

Spot w wersji 30- i 15-sekundowej będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, a także w kanałach VoD.

 

Kampanii towarzyszą działania PR i online na profilu marki na Facebooku. Przygotowano również konkursową aplikację „Przedłuż majówkę", w której do wygrania są m.in. zestawy grillowe.

W tym roku produkt dostępny jest także w nowym wariancie bezalkoholowym. Działania promujące Warkę Radler 0,0% ruszą z początkiem czerwca.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA