Rozpoczyna się letnia kampania piwa Żubr

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 9 lipca 2012 12:53

Kompania Piwowarska rozpoczyna nową kampanię piwa Żubr. Towarzyszy jej hasło "Rano kawka, wieczorem Żubr". Kampania wystartowała 5 lipca.

Głównym elementem działań jest spot TV w którym głównym bohaterem - oprócz Żubra - jest ptak: kawka. Film przedstawia puszczę, ukazując życie jej mieszkańców rano oraz wieczorem. Spotowi towarzyszy hasło: "Rano kawka, wieczorem Żubr". Reklama będzie emitowana w największych ogólnopolskich stacjach TV do końca października. Spot można obejrzeć też na kanale You Tube marki Żubr pod adresem: www.youtube.com/zubr

Kampania Żubra obejmuje także billboardy oraz działania w Internecie (m.in. spoty emitowane na internetowych serwisach telewizyjnych, takich jak np. ipla, czy też działania na profilu marki w portalu Facebook, www.facebook.com/zubr). Wykorzystano element teaserowy w postaci przedpremiery spotu na portalu marki na Facebooku. Ponadto kampanię wspierać będzie także reklama prasowa oraz materiały POS umieszczone w punktach
sprzedaży zarówno w sklepach handlu tradycyjnego, jak i nowoczesnego.

Marka Żubr przygotowała także ofertę handlową skierowaną do partnerów handlowych. Sprzedawcy detaliczni otrzymają dedykowane im narzędzia
handlowe, materiały POS oraz gadżety grillowe. Umożliwią one większą sprzedaż produktu, a także wyróżnią Żubra jako piwo kojarzone z naturą oraz idealne na grilla. Konsumenci zaś będą mogli zakupić specjalne packi Żubra z gratisowym piwem (grillowy pack 7+1, a także 10+2 i 20+4).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane