Rozwój e-handlu może mieć wpływ na sprzedaż w galeriach handlowych

Autor: Puls Biznesu 31 stycznia 2012 09:14

W ubiegłym roku w sklepach internetowych Polacy wydali 7,5 mld zł, a udział internetu w handu detalicznym zwiększył się przez rok z 2,2 proc. do 3,1 proc. - podał na łamach Pulsu Biznesu Marek Górecki, specjalista ds. e-commerce w spółce Divante.

Jak czytamy w "PB" zmiany zachowań konsumentów nastepują bardzo szybko, może to mieć spory wpływ na sprzedaż w galeriach handlowych.Wprowadzenie dodatkowego kanału sprzedaży może wpłynąć na obniżenie dochodów z najmu.

Analitycy są jednak zgodni, że rozwój e-handlu nie zmniejszy liczby klienów w galeriach i centrach handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane