Rozwój w regionie Europy Środkowo-Wschodniej strategią Wojasa

Autor: Retailnet 13 września 2017 21:08

W pierwszym półroczu 2017 rok spółki Wojas otworzyła 5 nowych salonów w regionie Europy Środkowo Wschodniej. Tym samym na koniec czerwca działały pod szyldem Wojas 184 sklepy własne oraz 2 franczyzowe (Rosja – Kaliningrad i Węgry – Debreczyn) – informuje Retailnet.

W tym okresie zostały otwarte dwa nowe salony w Polsce: w Centrum Handlowym Auchan w Gdańsku oraz w Starym Browarze w Poznaniu. W Czechach ruszył jeden salon zlokalizowany w Aupark Hradec Králové, a.s. oraz dwa nowe salony w Rumunii. Ponadto zamknięto dwa salony w Polsce: C.H. Rondo Bydgoszcz oraz Galeria Wileńska w Warszawie.

Spółka Wojas rozwija detaliczną sieć sprzedaży za granicą uznając to za strategiczny cel długookresowy. Efektem tego jest wejście pod koniec 2016 r. do Rumunii, a w 2017 r. otwarto w tym kraju dodatkowe dwa sklepy.

Strategia rozwoju Grupy Wojas zakłada rozwój istniejącej sieci sklepów firmowych z obuwiem marki Wojas zarządzanych przez spółki Wojas S.A., Wojas Slovakia s.r.o., Wojas Czech s.r.o. , Wojas Bel sp. z o.o. oraz Wojas SRL. Podmioty te w sposób ciągły poszukują lokalizacji, w których można otworzyć nowe salony, które powiększą istniejącą sieć sprzedaży lub zastąpią sklepy, które są zamykane z powodu trwałej nierentowności. Z rozwojem sieci sprzedaży wiąże się ryzyko otwarcia sklepu w lokalizacji, która nie będzie spełniać oczekiwań odnośnie poziomu sprzedaży. Ryzyko to jest ograniczane poprzez analizę efektywności danej lokalizacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane