RTV Euro AGD i OleOle.pl z płatnościami Visa Checkout

Autor: dlahandlu.pl 11 kwietnia 2017 12:47

Forma płatności Visa Checkout jest dostępna w Polsce. Konsumenci mogą płacić online zarówno z urządzeń stacjonarnych, jak i mobilnych podając swój login i hasło1. Płatności z Visa Checkout można dokonywać u pierwszych polskich detalistów – w sklepie internetowym sieci RTV EURO AGD (www.euro.com.pl) oraz OLEOLE! (www.oleole.pl), a także w ich serwisach mobilnych – jak również na stronach wielu międzynarodowych firm.

„Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym wdrożono Visa Checkout. Usługa jest akceptowana przez ponad 300 tys. detalistów na świecie.
Wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Visa pokazują, że dzięki Visa Checkout klienci sklepów internetowych znacznie rzadziej porzucają koszyki – użytkownicy usługi finalizują 86%2 transakcji zakupu towarów i usług już wybranych i umieszczonych w koszyku i każdy z kupujących realizuje ich średnio o 30%2 więcej niż pozostali klienci.
- Aby maksymalnie uprościć proces zakupowy dla naszych klientów, zdecydowaliśmy się na umieszczenie przycisku Visa Checkout bezpośrednio w koszyku. W ten sposób proces finalizacji zakupów i płatności został maksymalnie uproszczony – komentuje Tomasz Siedlecki, Dyrektor Marketingu RTV EURO AGD.
Wprowadzeniu usługi towarzyszy promocja rozwiązania u detalistów. Aby skorzystać z promocji w euro.com.pl i oleole.pl należy dokonać zakupów na odpowiednią kwotę i zapłacić za nie z Visa Checkout. Konto w usłudze konsumenci mogą utworzyć bezpośrednio z poziomu koszyka detalisty, na chwilę przed dokonaniem płatności.
W euro.com.pl na klientów czekają 3 stopnie rabatów: 50 zł (zakupy o wartości od 300 zł do 500 zł), 100 zł (zakupy od 500,01 zł do 1500 zł) oraz 150 zł (zakupy powyżej 1500 zł). W oleole.pl dostępny jest jeden rabat w wysokości 50 zł, przyznawany za zakupy o wartości powyżej 250 zł. Promocje w obydwu sklepach trwają do 30 czerwca br. Wspierać je będą działania marketingowe w kanałach własnych euro.com.pl i oleole.pl, a także kampania reklamowa Visa, której rozpoczęcie zaplanowano na koniec kwietnia br
Visa Checkout działa na świecie od 2014 roku. Dotychczas w usłudze utworzono 20 milionów kont. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11061

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane