Ruch wchodzi w marki własne

Autor: dlahandlu.pl 21 czerwca 2011 13:27

Ruch wchodzi w marki własne

Do końca roku w kioskach Ruchu, opatrzonych nowym logo pojawią się dwie marki własne w kategorii produktów FMCG. Docelowo ma być ich więcej, ale firma na razie nie zdradza jaka to będzie ilość.

Wiadomo natomiast, że udział w sprzedaży produktów FMCG ma wynieść 50 proc. Tyle samo ma przypadać na sprzedaż prasy. Mocnym atutem nowej oferty Ruchu ma być kawa sprzedawana w kioskach przy głównych ciągach pieszych, opatrzonych nazwą Ruch Cafe. Jej podstawową cenę ustalono na 2,99 zł. Wyższe ceny będą miały cappuciono, latte. -

Spółka wprowadza również zintegrowany system informatyczny monitorujący sprzedaż, który pozwoli na lepsze zarządzanie produktami i cenami. Koszt jego zakupu i wdrożenia wyniesie 55 mln zł do końca 2011 r. - mówi Anna Walczakowska, członek zarządu Ruchu, odpowiedzialna za sprzedaż detaliczną. Te koszty mają się przełożyć na wzrost sprzedaży, gdyż dzięki lepszemu monitoringowi możliwe będzie lepsze zarządzanie asortymentem. W tym celu w 1500 punktach zaistalowane zostaną nowe kasy.

Struktura organizacyjna spółki została zmieniona i scentralizowana. Zamknięto 14 dyrekcji regionalnych i zastąpiono je 1 centrum zarządzania w Warszawie. Główne obszary zmian dotyczą modelu zarządzania, logistyki i informatyki. Dzięki tym zmianom firma chce doprowadzić Ruch do konkurencyjności, efektywności i rentowności. Scentralizowane zostaną usługi księgowe, które będą prowadzone z centrum w Katowicach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane