Ruch z pierwszą kampanią telewizyjną, promuje Paczkę w Ruchu

Autor: media2.pl 6 października 2014 11:07

Na antenach muzycznych kanałów telewizyjny Eska TV i Polo TV ruszyła pierwsza kampania reklamowa usługi Paczka w RUCHu. To pierwsza reklama telewizyjna RUCHu w historii.

Reklama prezentuje największą przewagę usługi, czyli wygodę. To klient decyduje w jakich godzinach odbierze paczkę, która czeka w wybranym przez niego kiosku od rana do wieczora. W całej Polsce punktów odbioru paczek jest 2500.

 

Jak wybrać Paczkę w RUCHu? Użytkownik kupuje produkt w sklepie internetowym, wybiera kiosk w którym chce odebrać przesyłkę i czeka na sms z informacją, kiedy paczka będzie już w kiosku. Przy odbiorze podaje kod i zabiera swoją przesyłkę. Nie trzeba się legitymować wystarczy kod odbioru. Na stronie internetowej www.paczkawruchu.pl paczki można śledzić online. Wszystko staje się prostsze i szybsze, teraz to paczka czeka na nas, a nie my na paczkę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane