Rusza akcja promocji polskich produktów w 1500 sklepach Społem

Autor: dlahandlu.pl 14 kwietnia 2014 09:47

14 kwietnia ruszyła organizowana przez Stowarzyszenie PEMI ogólnopolska kampania edukacyjna „Wielka Moc polskich produktów". Przez półtora miesiąca, w blisko 1500 sklepów Społem, w całej Polsce, będą prowadzone działania mające na celu zachęcenie Polaków do sięgania po rodzime produkty. Kampania odbywa się w ramach akcji „590 powodów, aby kupować polskie produkty".


Kwietniowo-majowa kampania to kolejna odsłona akcji edukacyjnej „590 powodów, aby kupować polskie produkty" w sklepach Społem. Akcja odbędzie się w okolicy Świąt Wielkanocnych - Zachęceni tym, że w poprzedniej edycji blisko 7 mln konsumentów miało kontakt z naszymi komunikatami, wspierającymi wybór polskich produktów, postanowiliśmy powtórzyć akcję. Tym razem w czasie okołoświątecznym. To okres wzmożonych zakupów Polaków. Warto, by przy tym swoistym szczycie zakupowym, konsumenci zastanowili się nad polskimi produktami. To świetna okazja, by przypomnieć im o korzyściach wynikających z rodzimych wyrobów - mówi Mirosław Januszewski, prezes Stowarzyszenia PEMI. Dla przypomnienia: z każdej złotówki nawet 60 groszy może wrócić za pośrednictwem podatków, pensji czy inwestycji z powrotem do gospodarki, jeżeli pieniądze wydane są na polski produkt. W wypadku kupowania produktów zagranicznych, zwykle wraca około 20 groszy.

Do akcji podobnie jak w listopadzie zostało zaproszone największe zrzeszenie sklepów w Polsce. Z blisko 5 000 punktów Społem w akcję zaangażowało się 1500 sklepów. To o ponad 500 więcej niż przy listopadowej edycji. - Cieszymy się, że tak duża liczba spółdzielców zaproponowała swój udział w kampanii. Choć rynek się zglobalizował to w dalszym ciągu uważamy, że należy wspierać rodzimą przedsiębiorczość. Akcja taka jak ta, organizowana wraz ze Stowarzyszeniem PEMI, doskonale wpisuje się w naszą filozofię działań - mówi Ryszard Jaśkowski, zastępca Prezesa Krajowego Związku „Społem".
- Z jednej strony w 1500 sklepów pojawią się plakaty i ulotki informujące o tym, jak rozpoznawać wyrób wyprodukowany w Polsce, a także jakie korzyści odnosi konsument wybierając rodzime produkty. W dalszym ciągu niewielu Polaków zwraca na to uwagę, przez co w działaniach w ramach „590 powodów, aby kupować polskie produkty" bardzo dużo sił wkładamy w uwypuklanie tego akcentu. Z drugiej strony - co będzie całkowitą nowością - ułatwimy konsumentom wybór i przy niektórych polskich produktach będą specjalne oznaczenia - dodaje Januszewski. Oznaczone zostaną m.in. produkty firm, które patronują akcji, a także wszystkie produkty marki własnej Społem. - Wszystkie produkty sprzedawane pod szyldem marki Społem to wyroby produkowane w Polsce. Te oraz inne polskie produkty, w czasie akcji zostaną odpowiednio oznaczone - podkreśla Jaśkowski.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane