PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Rusza cykl konferencji Makro dla detalistów

Autor: dlahandlu.pl, pr 20 marca 2013 09:10

O nowych rozwiązaniach dedykowanych segmentowi handlu tradycyjnego dyskutować będą goście cyklu konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć?", które w kwietniu i mają odbędą się w Warszawie, Katowicach i Poznaniu.

Polscy konsumenci cenią najbardziej sklepy osiedlowe za bliskość, oszczędność czasu i świeże produkty - co potwierdzają wyniki raportu „Sytuacja małych sklepów w Polsce", przygotowanego na potrzeby kampanii społecznej „Tu mieszka, tu kupuję". Polski handel tradycyjny, mimo kryzysu ekonomicznego, nadal odgrywa ważną rolę i stanowi istotną część naszje kultury zakupowej. Choć małe sklepiki wciąż stanowią główny segment rynku handlowego w Polsce, generując ok. 60% obrotów - ich liczba maleje o ok. 10% rocznie (według badań AC Nielsen). W tak trudnym czasie, walkę o klienta wygrają tylko Ci detaliści, którzy będą dokładnie znali jego oczekiwania, ale też będą umieli wykorzystać dostępną wiedzę nt. trendów w zachowaniach konsumenckich.

W ramach 4. edycji programu „Tu mieszkam, tu kupuję" sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry rozpoczyna cykl konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć?".
W ramach konferencji zorganizowana odbędzie się debata z udziałem dziennikarzy oraz przedstawicieli samorządu, poświęcona kondycji handlu detalicznego w polskich miastach. Ponadto, omówione zostaną oczekiwania konsumentów wobec sklepów osiedlowych, zasady skutecznego budowania postrzegania cenowego oraz efektywnej franczyzy w Polsce. Konferencję poprowadzi Krzysztof Ibisz.

Pierwsza z cyklu konferencji odbędzie się 16 kwietnia, w Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO Cash & Carry Polska w Warszawie. Kolejne w 23 kwietnia w Katowicach i 21 maja w Poznaniu. Na wszystkie można się rejestrować wchodząc na stronę www.konferencjedlahandlu.pl.

Cykl konferencji organizowany jest przez sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash & Carry oraz sklepów ODIDIO w ramach czwartej edycji programu „Tu mieszkam, tu kupuję". Patronat nad akcją objęły Krajowa Izba Gospodarcza oraz redakcje magazynów: „Wiadomości Handlowe" i „Handel" oraz serwisów dlahandlu.pl i portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • alik 2013-03-20 17:39:37

    ale strona konferencjedlahandlu.pl poki co nie dziala :(

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane