Rusza druga faza kampanii Capresi

Autor: portalspozywczy.pl 2 lipca 2010 23:33

5 lipca b.r. rusza druga faza kampanii telewizyjnej dla marki Capresi, wchodzącej w skład portfolio Grupy Polmlek, producenta serów Warmia i innych artykułów mleczarskich.

- Powtórna emisja spotów jest efektem spektakularnego sukcesu pierwszej odsłony kampanii (luty 2010), w wyniku której sprzedaż Capresi wzrosła kilkukrotnie - zapewniają przedstwaiciele Grupy Polmlek.

Emisja spotów TV potrwa do końca lipca. Kampania będzie widoczna w kilkunastu stacjach TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane