Rusza internetowa akcja reklamowa nowej linii wody mineralnej Żywiec Zdrój

Autor: wirtualnemedia.pl 23 maja 2016 14:27

Rusza internetowa akcja reklamowa nowej linii wody mineralnej Żywiec Zdrój - Głupawka. W ramach akcji „Miszcze Głupawki” internauci będą mogli rzucać zwariowane wyzwania pięciu youtuberom - podają wirtualnemedia.pl.

W kampanii biorą udział: Adrianna Skon, Olsikowa, Gram Paula, Cyprian! oraz Yoczook. Każdy nominowany youtuber będzie musiał podjąć wyzwanie, pokazać swoją głupawkę i zaproponować kolejne dla innego uczestnika. 

Na potrzeby akcji uruchomiono stronę internetową Miszczeglupawki.pl.

Promowana w kampanii linia Żywiec Zdrój Głupawka poza wodą źródlaną obejmuje dwa warianty smakowe (Zwariowana Poziomka i Wyczesane Jabłko), mające być czymś pośrednim między wysoko słodzonymi napojami a wodą. Na każdej butelce znajduje się skala „owocowej głupawki” podpowiadająca, w jakiej sytuacji najlepiej sprawdzi się dany wariant. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane