PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Rusza jesienna kampania marki Łowicz

Autor: pr 27 sierpnia 2013 11:51

Rusza jesienna kampania marki Łowicz

22 sierpnia rusza kampania, która będzie podzielona na 2 etapy: pierwszy - wizerunkowy - pod hasłem „Łowicz 100% z owoców to więcej niż zwykły dżem", druga - taktyczna - „Dżemy Łowicz to wyjątkowy smak i szansa na wygraną", która będzie wspierać promocję konsumencką lidera rynku dżemów.

Szeroko zakrojona kampania obejmuje reklamę w TV, prasie, Internecie i miejscach sprzedaży przy czym jest ona podzielona na etapy.

Celem kampanii w pierwszym etapie jest zwrócenie uwagi na kategorię produktów dżemowych, pokazanie, że jest ona atrakcyjną i nowoczesną alternatywą na śniadanie oraz zbudowanie szerokiej świadomości oferty marki Łowicz i zachęcenie do spróbowania dżemów 100% z owoców.

W drugim etapie kampanii Agros-Nova skupi się na poinformowaniu o promocji konsumenckiej obejmującej wszystkie produkty dżemowe i zachęceniu do wzięcia w niej udziału. Promocja trwa 8 tygodni, a można w niej wygrać gotówkę, w sumie 350 tys. zł (codziennie od pn-pt 5 x 1000pln i co tydzień 1x 20 000pln).

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane