Rusza kampania Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin

Autor: pr 6 marca 2015 13:40

6 marca br. rozpoczyna się telewizyjna kampania launchująca Chrzanowską Manufakturę Wędlin. Spoty dedykowane nowej linii produktów- „Kruche z Chrzanowa" - emitowane będą na antenach telewizji ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych.

W Chrzanowskiej Manufakturze Wędlin (ChMW) szynki i kiełbasy powstają ze starannie wyselekcjonowanego mięsa w oparciu o oryginalne receptury. Wędliny z Chrzanowa smakują jak te, których smak pamiętamy sprzed lat.

„Tak to się robi!" to hasło przewodnie trwającej właśnie kampanii kompetencyjnej Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Na jej potrzeby powstały dwa spoty (dla szynki Kruchej z Chrzanowa i kiełbasy Kruchej z Chrzanowa) podkreślające zalety nowej linii w ofercie producenta - produktów „Kruchych z Chrzanowa".

Celem realizowanych działań reklamowych jest budowa marki i kompetencji Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. - Mamy ambicję zbudowania silnej, konkurencyjnej marki w oparciu o produkty najwyższej jakości i wyjść na pozycję lidera - mówi Krzysztof Kania, prezes Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.

Spoty o długości 30 i 15 sek. można będzie oglądać od 6 marca br. w telewizjach ogólnopolskich i popularnych kanałach tematycznych. CHMW zapowiada kolejne odsłony kampanii jeszcze w tym roku.

Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja Henyo Behrendt. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane