Rusza kampania kawy Carte Noire Expresso

Autor: portalspozywczy.pl 29 lipca 2010 09:44

W lipcu ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna rozpuszczalnej kawy Carte Noire Expresso prowadzona przez POS Media Poland. Marka Carte Noire, wprowadzona jest na Polski rynek przez Kraft Foods.

Kraft Foods chcąc dotrzeć do jak największej liczby osób zdecydował się na wykorzystanie nośników POS Media Poland w postaci stoperów prostych oraz naklejek na drzwiach wejściowych.

Kampania obejmuje swym zasięgiem sieci hipermarketów Tesco, Leclerc, Real - obsługiwaną na wyłączność przez POS Media Poland oraz Delikatesy Alma na terenie Polski. Akcja promocyjna potrwa do końca sierpnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane