REKLAMA
REKLAMA

Rusza kampania kawy Carte Noire Expresso

Autor: portalspozywczy.pl 29 lipca 2010 09:44

W lipcu ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna rozpuszczalnej kawy Carte Noire Expresso prowadzona przez POS Media Poland. Marka Carte Noire, wprowadzona jest na Polski rynek przez Kraft Foods.

REKLAMA

Kraft Foods chcąc dotrzeć do jak największej liczby osób zdecydował się na wykorzystanie nośników POS Media Poland w postaci stoperów prostych oraz naklejek na drzwiach wejściowych.

Kampania obejmuje swym zasięgiem sieci hipermarketów Tesco, Leclerc, Real - obsługiwaną na wyłączność przez POS Media Poland oraz Delikatesy Alma na terenie Polski. Akcja promocyjna potrwa do końca sierpnia.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA