REKLAMA
REKLAMA

Rusza kampania konsumencka marki Johnnie Walker Red Label

Autor: www.dlahandlu.pl 5 września 2011 14:39

Działania w ramach akcji pod hasłem "Odkryj świat whisky Johnnie Walker" rozpoczęły się 1 września i będą trwały do 31 października br. W konkursowej puli nagród znalazły się m.in.: iPady ze specjalnie przygotowaną aplikacją mentoringową, domowe degustacje whisky z Brand Ambasadorem marki Johnnie Walker, shakery i miniatury Johnnie Walker Black Label.

REKLAMA
Działania promocyjne obejmą sieci sklepów Tesco, Real oraz Makro ze specjalnie przygotowaną odsłoną konkursów, a także sprzedaż tradycyjną i wybrane punkty HoReCa.

- Konkurs konsumencki dla marki Johnnie Walker Red Label wpisuje się w obrany przez nas kierunek dotyczący edukacji oraz wprowadzania konsumentów w tajniki świata alkoholi. Osoby, które decydują się na zakup whisky bardzo często chciałyby rozszerzyć swoją wiedzę na temat wybranych marek dlatego też spełniając oczekiwania naszych konsumentów, wśród nagród pojawiły się dedykowane spotkania z mentorem. Podczas takiego spotkania, konsumenci mogą skosztować oraz dowiedzieć się więcej o pochodzeniu, procesie wytwarzania i wyjątkowym charakterze każdej z whisky z rodziny Johnnie Walker - mówi Małgorzata Kwilosz, Customer Marketing Director w Diageo.

Informacje o konkursie dostępne będą także na www.facebook.com/HouseOfWalkers.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12638

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA